Статья о Культура відгуків в Україні | Сайт отзывов Say Here
05
марта
1

Культура відгуків в Україні

Ви любите ділитися враженнями? Гарна вечеря в ресторані або приємне обслуговування в магазині викликають у вас посмішку та подяку. А чи знайдете ви час на те, щоб залишити свій відгук про заклад?

Культура відгуків в Україні | Say Here

В Україні слово “відгук” сприймається як негатив. Ми так звикли критикувати, що просто не вміємо хвалити. Мабуть, варто змінювати це правило.

Як українці роблять відгуки?

Як українці роблять відгуки? | Культура відгуків в Україні | Say Here

В нас живуть очікування. Дуже часто вони занадто високі. Для жителів нашої країни похід в ресторан, відпочинок в готелі, відвідування СПА-салону ― це непересічна подія. Тому, зіштовхуючись з реальністю, ми часто не задоволені. Варто зазначити ще одну рису, притаманну українцям. Ми не вміємо відверто висловити критику, не занурюючись у негатив. Іноземці багато дрібниць просто не помічають. А якщо певні речі не подобаються, скажуть відразу, і забудуть.

Більшість відгуків українських клієнтів негативні, якщо все добре ми не поспішаємо хвалити інших. Але варто змінюватися. Пересічний житель розвиненої країни Європи чи Америки. Люди діляться позитивом або залишають пропозиції. Так кожен робить надзвичайну справу: змінює світ на краще!

Що ви відчуваєте, коли вас хвалять за хорошу роботу? Наче ростуть крила, правда? Офіціанти, кухарі, перукарі, продавці також будуть працювати краще, коли прочитають ваш теплий правдивий відгук.

Діліться не лише негативом, щиро діляться приємними враженнями. Це зовсім не складно. Але дуже результативно.

Для чого потрібні відгуки?

Для чого потрібні відгуки? | Культура відгуків в Україні | Say Here

Відгуки ― це вказівник для бізнесу. Успішні закордонні компанії будують стратегії розвитку, спираючись на враження клієнтів. Залишивши свій відгук ви допомагаєте компанії рухатися вперед.

Дві категорії відгуків дають результат: позитивні враження та конструктивна критика.

Розглянемо дві ситуації.

  • Гарного недільного ранку ви зайшли в кав'ярню, приємна офіціантка швидко принесла ваше замовлення, кава була смачна і запашна. Ви зайшли на спеціалізований сайт і подякували закладу. Простою дією допомогли невеличкій кав'ярні отримати нових клієнтів, адже ваш відгук прочитають інші. А ще зробили приємний комплімент працівникам, які справді гарно працювали. Чудовий початок дня, чи не так?
  • А тепер уявімо, що надворі сіро та похмуро, настрій у вас не найкращий. Та сама кав'ярня та офіціантка, але довелося чекати й смак кави не сподобався. І тут помилка в чеку або пляма на скатертині. Ви не можете стримати емоції та поширюєте негативні відгуки про заклад. А варто було б просто вказати людям на недолік.

Відгуки ― це прекрасний канал комунікацій, якщо не засмічувати його безпросвітним негативом. Потужний інструмент, за допомогою якого клієнти допомагають власникам бізнесу розвивайся та зростати.

Розвиток культури відгуків в Україні

Розвиток культури відгуків в Україні | Культура відгуків в Україні | Say Here

Сьогодні дуже багато сервісів для комунікацій. Вони покликані робити світ кращим. Але потрібно привчати себе ними користуватися за призначенням. Якщо ми навчимося якісно спілкуватися один з одним, відкрито рекомендувати та хвалити, чітко вказувати на помилки та робити зауваження, країна зміниться.

Хоча культура відгуків в Україні ще на дуже низькому рівні, все залежить від кожного з нас. Маленькі щоденні кроки призводять до великих успіхів. Запитайте себе: “Що мені сподобалося сьогодні?”. А тепер зайдіть на сайт відгуків та подякуйте.

Кілька хвилин на день дадуть в перспективі неперевершений результат. Ми здатні змінити культуру відгуків в Україні спільними зусиллями. То ж робімо це!
Український сервіс Say Here створений саме для цього. У нас ви можете залишити правдивий відгук про заклад, який вам сподобався. Або вказати на недоліки та допомогти конструктивною критикою. Давайте разом робити життя в Україні кращим. Це не складно, просто не забувайте залишати відгуки на Say Here. Будьте чесними та відвертими. Не забувайте ділитись позитивом.

Великі зміни починаються з маленьких кроків. Робімо їх разом. Зручний сервіс для відгуків Say Here до ваших послуг.

поделится в соц сетях
компании
Авторизуйтесь, чтобы оставить комментарий.
Или войдите с помощью соц сетей

Комментарии

1 сент. 2020 г.
Проблема в том, что клиенты охотно оставляют негативные отзывы и редко пишут хорошие. У нас свое кафе и мы с такой ситуацией сталкиваемся, когда клиенту не понравилось обслуживание, долго несли заказ например - сразу получаем негативный отзыв на гугл картах и на других ресурсах. Понравилось обслуживание - клиент говорит нам спасибо и на этом все. И даже когда просим оставить положительный отзыв, все равно людям просто лень. В итоге, даже хорошо работая в целом, по отзывам видно в основном негатив. Необъективная ситуация. Поэтому негатив приходится перекрывать, иначе количество посетителей падать начинает. Заказывали у Links-stream отзывы, но столкнулись с проблемой низкого качества текстов, что тоже не хорошо. Перешли на сотрудничество zenlink, они вот неплохо пишут, сейчас помогают нам негатив перекрыть. Иначе как быть, я вот даже не знаю. Как можно мотивировать посетителей писать отзывы, если им понравилось у нас.
GoTop