Отзывы(1)
- Белая Церковь, (мы находимся в с. Шкаровка 19)
- Отзывов11
- Рейтинг4,5
Доброго,дня. в чанах відпочивали 1.10.2019р. Відгук буде тільки негативний. Так як наш відпочинок був дуже спонтанний, вирішили не заходити на сайти і не читати відгуки, а просто приїхати та самим все побачити. Приїхали з колегою, та спочатку все продивилися, екскурсію нам провела адміністратор Марина. Поспілкувались з нею про все, вона нам повідомила що, 1год чану коштує 600 грн, 2 год - коштує 500 грн, всі наступні по 400 грн. Також розповіла за номер. Ми повідомили їй, що до кінця робочого дня (17:00) переведем аванс за чани а також за номер. Близько шостої год перевели кошти та домовилися, що будемо о 22:00 год. Але нам вже дали пояснення, що номер зайнятий так як, голова сільської ради заселив в номер своїх знайомих. Приїхали о 20:00, щоб замовити меню та розрахуватися за чани, офіціант Наталя, прийняла замовлення коректно та вічливо, допомогла з вибором кухні. І на цьому місці, в цьому комплексі вічливість закінчилась! Як тільки ми приїхали на повідомили, що всі год в чанах коштують 600 грн за 1 год і не важливо скільки ми там відпочиваємо, замовляли 1кг шашлику, а нам принесли 800гр, пояснивши, що м'ясо скінчилось і ми повернем 200 гр шашлику, грошима!!!!! На смак, поверненні гроші виявилися не смачними!!!!! Так як нашу ночівлю зайняли люди, нам все таки хотілось побути ще в чанах, запросили офіціанта, та заплатили ще за 2 год чанів. Виїжджали з чанів дуже швидко так, як, нас навіть не повідомили, що ні рушників, ні капців тут не видають ! Збирались швидко, та забули свої речі (подарунок). Вранці зателефонувавши, повідомили про це адміністратора, яка пояснила, що зараз запитають у прибиральниць, і нам зателефонують! Пройшло хвилин 30, ми вирішили зателефонувати знову, але нажаль слухавки не брали !!!!! Тоді ми вирішли, що потрібно їхати самим, але, і дорога не близька! По приїзду, нас знову зустріла адміністратор Марина, ми їй повідомили, що нам потрібна книга скарг та бажано директорка закладу, так як подарунок дуже дорогий. На що, нам відповіла Марина! Що нащо Вам книга скарг?! Ми повідомили, що ми переплатили за чани та зникнення речей ( хоча на дверцятах написано, що є відео зйомка). Марина нам пояснила, що книги скарг немає, як власно і директорки, яка цю книгу і забрала! Та почала повідомляти нам речі які дійсно нас потрясли ! Як нам пояснила Марина, ми пізно вирішили вносити аванс за номер, а також якщо, Вам щось не сподобалось то не потрібно було і відпочивати в нас! А за чани пояснила, що винні всі, але не вона. Винна офіціантка, що не пояснила, винна дівчина яки скидала номер нам картки для перерахунку авансу, винні всі але не вона ! А подарунок так і не знайшли, тож 2000 грн так і лишилися на совісті персоналу! Ми реально в ШОЦІ з дій адміністратора Марини! Яка просто виставила людей дурнями, а сама вела себе нахабно ! Прошу дирекцію прийняти рішення взагалі про звільнення цього "недо" адміністратора. Яка нічого не знає і нікого не чує, і всі винні але, не вона ! Коли буде прийняте рішення що до виправлення,ваших промилок, прошу мені зателефонувати ! Михайло +380936645494 та +380979703586 Взагалі не рекомендую цей комплекс так як, тут Вас зустрінуть нахаби, які ще й скажуть "Щось не подобається, потрібно було не приїжджати"!!!!!!!!!!
Нравится 1Полезно 2ЛЛеся Полищук16 нояб. 2019 г.Дуже дякуємо Вам, Михайло, за відгук і за те, що витратили так багато часу на такий детальний опис ситуації . Намагатимусь так само детально дати відповідь.
1.Ми не знімаємо із себе відповідальності за те, що під час оглядової екскурсії адміністратори дійсно надають дуже багато інформації , яку наші гості не завжди можуть сприйняти у повному обсязі. Тому, обіцяємо попрацювати з нашими працівниками та мінімалізувати і конкретизувати інформацію, яку озвучуємо .
2. За правилами внутрішнього розпорядку нашого комплексу бронювання діє з тої хвилини , коли Ви внесли завдаток , про що Вас було повідомлено. Отже , у номері залишився той, хто першим вніс завдаток. До того ж , ми не змушуємо наших гостей надавати детальну інформацію про себе та паспортні дані, тому навіть Ви, маєте право назвати себе головою сільради , президентом Зеленським або Майклом Джексоном. Розповсюджувати інформацію про гостей, які відпочивають у нас - суворо заборонено! Тому цікаво до чого була така деталізація і звідки Ви могли отримали інформацію стосовно сільського голови? І чому ви не говорите про те , що просили вигнати цих людей , пропонуючи більші кошти?
3. Наш заклад працює з 11.00 до 23.00, тому після 23.00 оплата діє згідно правил внутрішнього розпорядку, тобто 600 грн. Офіціант Наталя, вибачилась за свою неуважність в телефонній розмові і ви мали повне право відмовитися від замовлення і були б праві. Та якщо ви все-таки приїхали, то в нас не має підстав не вірити офіціанту, яка сказала, що ситуацію розрулено.
4. Щодо шашлика... Здивували!!! Вперше бачу людину, яку не влаштовує те, що кухня працює чесно . Невже було б краще, якщо у чек написали б 1кг, а видали 800 г??? До того ж м’ясо у нас тільки свіже і , так, воно має здатність закінчуватися, бо неможливо прорахувати все наперед. За це приносимо свої вибачення .
5. Інформація щодо оренди капців, халатів та рушників завжди озвучується офіціантом і навряд чи вона цього не зробила, бо за це має процент до зарплати. А от для чого ви кинули на підлогу ковдри ручної роботи, чому вони були брудні і мокрі, нащо втопили пульт від телевізора у копанці залишається питанням?!!!!
6.Про речі , які ви «забули». Ви подзвонили оператору, якому повідомили про те, що забули у чані шампунь. Пояснюю процедуру : ви дзвоните оператору- оператор дзвонить адміну- адмін шукає на території прибиральницю, яка йде у чан подивитися- звітує адміну- адмін дзвонить оператору- оператор Вам. Так , не досконало і потребує часу, але покищо так... Речей ваших у чані не знайшли і отримали від вас звинувачення . Невже Ви дійсно думаєте, що наші працівники заробляють так мало, що не можуть купити собі засоби індивідуальної гігієни?
7. У нас дійсно є відеонагляд, але у чанній зоні , згідно закону, він не ведеться. До того ж вас було троє дівчат і троє чоловіків. Ви дійсно хотіли щоб за вами підглядали?
9. Ви дуже хотіли познайомитися з директоркою... мушу Вас засмутити- директорки немає, є керуюча, яка не завжди має бути у комплексі . Та й заміжня я ) Стосовно книги скарг... Законом України відмінено книги скарг.
10. Щодо адміністратора Марини .. Я , як керуюча , не знімаю з себе відповідальності за недосконалу роботу персоналу, ми не роботи і можемо помилятися! Ми молодий заклад... Нам є над чим працювати і ми дуже стараємося ... Дана особа працює у комплексі з самого відкриття і це переша «скарга» , щодо її роботи! Пишу «скарга», бо та форма , якою ви охарактеризували роботу адміністратора інакше як приниженням не назвеш! Враховуючи, що Ви був дуже знервований після « плідної ночі» , любі слова адміністратора , думаю, викликали б негативні емоції ! Та адміністрація комплексу обов‘язково зверне увагу на чіткі правила при обслуговуванні гостей! А що до звільнення чи прийняття на роботу персоналу, вибачте за різкість, прийматиму рішення сама !
Мені дуже прикро, що замовивши відпочинок в нашому комплексі, продовживши за власним бажанням, приїхавши наступного дня і повторно зробивши замовлення по кухні , Ви не знайшли нічого позитивного(
P.S- дорогі наші гості, ще раз наголошуємо, що наш комплекс родинного типу і в нас відпочивають не тільки дорослі , а й діти! Не руйнуйте майно, поводьте себе гідно , завтра сюди можуть приїхати ваші діточки.Нравится 0Полезно 0