Фото Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
Достигнут лимит загрузок фото для данной страницы. Если Вы владелец, обратите внимание на
тарифные планы VIP и Премиум
Про Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
Описания о компании пока нет. Если у вас есть информация о данном месте или вы являетесь представителем этой компании, воспользуйтесь функцией исправить неточность.
Отзывы о Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
5/5
24 июня 2021 г.
Очень понравилось! Прекрасное место, кухня божественная. Прекрасный персонал. Спасибо за прекрасно проведённое время персоналу. Обезательно вернёмся к вам!
Нравится 1Полезно 0
1/5
2 окт. 2019 г.
Доброго,дня. в чанах відпочивали 1.10.2019р. Відгук буде тільки негативний. Так як наш відпочинок був дуже спонтанний, вирішили не заходити на сайти і не читати відгуки, а просто приїхати та самим все побачити. Приїхали з колегою, та спочатку все продивилися, екскурсію нам провела адміністратор Марина. Поспілкувались з нею про все, вона нам повідомила що, 1год чану коштує 600 грн, 2 год - коштує 500 грн, всі наступні по 400 грн. Також розповіла за номер. Ми повідомили їй, що до кінця робочого дня (17:00) переведем аванс за чани а також за номер. Близько шостої год перевели кошти та домовилися, що будемо о 22:00 год. Але нам вже дали пояснення, що номер зайнятий так як, голова сільської ради заселив в номер своїх знайомих. Приїхали о 20:00, щоб замовити меню та розрахуватися за чани, офіціант Наталя, прийняла замовлення коректно та вічливо, допомогла з вибором кухні. І на цьому місці, в цьому комплексі вічливість закінчилась! Як тільки ми приїхали на повідомили, що всі год в чанах коштують 600 грн за 1 год і не важливо скільки ми там відпочиваємо, замовляли 1кг шашлику, а нам принесли 800гр, пояснивши, що м'ясо скінчилось і ми повернем 200 гр шашлику, грошима!!!!! На смак, поверненні гроші виявилися не смачними!!!!! Так як нашу ночівлю зайняли люди, нам все таки хотілось побути ще в чанах, запросили офіціанта, та заплатили ще за 2 год чанів. Виїжджали з чанів дуже швидко так, як, нас навіть не повідомили, що ні рушників, ні капців тут не видають ! Збирались швидко, та забули свої речі (подарунок). Вранці зателефонувавши, повідомили про це адміністратора, яка пояснила, що зараз запитають у прибиральниць, і нам зателефонують! Пройшло хвилин 30, ми вирішили зателефонувати знову, але нажаль слухавки не брали !!!!! Тоді ми вирішли, що потрібно їхати самим, але, і дорога не близька! По приїзду, нас знову зустріла адміністратор Марина, ми їй повідомили, що нам потрібна книга скарг та бажано директорка закладу, так як подарунок дуже дорогий. На що, нам відповіла Марина! Що нащо Вам книга скарг?! Ми повідомили, що ми переплатили за чани та зникнення речей ( хоча на дверцятах написано, що є відео зйомка). Марина нам пояснила, що книги скарг немає, як власно і директорки, яка цю книгу і забрала! Та почала повідомляти нам речі які дійсно нас потрясли ! Як нам пояснила Марина, ми пізно вирішили вносити аванс за номер, а також якщо, Вам щось не сподобалось то не потрібно було і відпочивати в нас! А за чани пояснила, що винні всі, але не вона. Винна офіціантка, що не пояснила, винна дівчина яки скидала номер нам картки для перерахунку авансу, винні всі але не вона ! А подарунок так і не знайшли, тож 2000 грн так і лишилися на совісті персоналу! Ми реально в ШОЦІ з дій адміністратора Марини! Яка просто виставила людей дурнями, а сама вела себе нахабно ! Прошу дирекцію прийняти рішення взагалі про звільнення цього "недо" адміністратора. Яка нічого не знає і нікого не чує, і всі винні але, не вона ! Коли буде прийняте рішення що до виправлення,ваших промилок, прошу мені зателефонувати ! Михайло +380936645494 та +380979703586 Взагалі не рекомендую цей комплекс так як, тут Вас зустрінуть нахаби, які ще й скажуть "Щось не подобається, потрібно було не приїжджати"!!!!!!!!!!
Нравится 1Полезно 2
Л
Леся Полищук
16 нояб. 2019 г.
Дуже дякуємо Вам, Михайло, за відгук і за те, що витратили так багато часу на такий детальний опис ситуації . Намагатимусь так само детально дати відповідь.
1.Ми не знімаємо із себе відповідальності за те, що під час оглядової екскурсії адміністратори дійсно надають дуже багато інформації , яку наші гості не завжди можуть сприйняти у повному обсязі. Тому, обіцяємо попрацювати з нашими працівниками та мінімалізувати і конкретизувати інформацію, яку озвучуємо .
2. За правилами внутрішнього розпорядку нашого комплексу бронювання діє з тої хвилини , коли Ви внесли завдаток , про що Вас було повідомлено. Отже , у номері залишився той, хто першим вніс завдаток. До того ж , ми не змушуємо наших гостей надавати детальну інформацію про себе та паспортні дані, тому навіть Ви, маєте право назвати себе головою сільради , президентом Зеленським або Майклом Джексоном. Розповсюджувати інформацію про гостей, які відпочивають у нас - суворо заборонено! Тому цікаво до чого була така деталізація і звідки Ви могли отримали інформацію стосовно сільського голови? І чому ви не говорите про те , що просили вигнати цих людей , пропонуючи більші кошти?
3. Наш заклад працює з 11.00 до 23.00, тому після 23.00 оплата діє згідно правил внутрішнього розпорядку, тобто 600 грн. Офіціант Наталя, вибачилась за свою неуважність в телефонній розмові і ви мали повне право відмовитися від замовлення і були б праві. Та якщо ви все-таки приїхали, то в нас не має підстав не вірити офіціанту, яка сказала, що ситуацію розрулено.
4. Щодо шашлика... Здивували!!! Вперше бачу людину, яку не влаштовує те, що кухня працює чесно . Невже було б краще, якщо у чек написали б 1кг, а видали 800 г??? До того ж м’ясо у нас тільки свіже і , так, воно має здатність закінчуватися, бо неможливо прорахувати все наперед. За це приносимо свої вибачення .
5. Інформація щодо оренди капців, халатів та рушників завжди озвучується офіціантом і навряд чи вона цього не зробила, бо за це має процент до зарплати. А от для чого ви кинули на підлогу ковдри ручної роботи, чому вони були брудні і мокрі, нащо втопили пульт від телевізора у копанці залишається питанням?!!!!
6.Про речі , які ви «забули». Ви подзвонили оператору, якому повідомили про те, що забули у чані шампунь. Пояснюю процедуру : ви дзвоните оператору- оператор дзвонить адміну- адмін шукає на території прибиральницю, яка йде у чан подивитися- звітує адміну- адмін дзвонить оператору- оператор Вам. Так , не досконало і потребує часу, але покищо так... Речей ваших у чані не знайшли і отримали від вас звинувачення . Невже Ви дійсно думаєте, що наші працівники заробляють так мало, що не можуть купити собі засоби індивідуальної гігієни?
7. У нас дійсно є відеонагляд, але у чанній зоні , згідно закону, він не ведеться. До того ж вас було троє дівчат і троє чоловіків. Ви дійсно хотіли щоб за вами підглядали?
9. Ви дуже хотіли познайомитися з директоркою... мушу Вас засмутити- директорки немає, є керуюча, яка не завжди має бути у комплексі . Та й заміжня я ) Стосовно книги скарг... Законом України відмінено книги скарг.
10. Щодо адміністратора Марини .. Я , як керуюча , не знімаю з себе відповідальності за недосконалу роботу персоналу, ми не роботи і можемо помилятися! Ми молодий заклад... Нам є над чим працювати і ми дуже стараємося ... Дана особа працює у комплексі з самого відкриття і це переша «скарга» , щодо її роботи! Пишу «скарга», бо та форма , якою ви охарактеризували роботу адміністратора інакше як приниженням не назвеш! Враховуючи, що Ви був дуже знервований після « плідної ночі» , любі слова адміністратора , думаю, викликали б негативні емоції ! Та адміністрація комплексу обов‘язково зверне увагу на чіткі правила при обслуговуванні гостей! А що до звільнення чи прийняття на роботу персоналу, вибачте за різкість, прийматиму рішення сама !
Мені дуже прикро, що замовивши відпочинок в нашому комплексі, продовживши за власним бажанням, приїхавши наступного дня і повторно зробивши замовлення по кухні , Ви не знайшли нічого позитивного(
P.S- дорогі наші гості, ще раз наголошуємо, що наш комплекс родинного типу і в нас відпочивають не тільки дорослі , а й діти! Не руйнуйте майно, поводьте себе гідно , завтра сюди можуть приїхати ваші діточки.
1.Ми не знімаємо із себе відповідальності за те, що під час оглядової екскурсії адміністратори дійсно надають дуже багато інформації , яку наші гості не завжди можуть сприйняти у повному обсязі. Тому, обіцяємо попрацювати з нашими працівниками та мінімалізувати і конкретизувати інформацію, яку озвучуємо .
2. За правилами внутрішнього розпорядку нашого комплексу бронювання діє з тої хвилини , коли Ви внесли завдаток , про що Вас було повідомлено. Отже , у номері залишився той, хто першим вніс завдаток. До того ж , ми не змушуємо наших гостей надавати детальну інформацію про себе та паспортні дані, тому навіть Ви, маєте право назвати себе головою сільради , президентом Зеленським або Майклом Джексоном. Розповсюджувати інформацію про гостей, які відпочивають у нас - суворо заборонено! Тому цікаво до чого була така деталізація і звідки Ви могли отримали інформацію стосовно сільського голови? І чому ви не говорите про те , що просили вигнати цих людей , пропонуючи більші кошти?
3. Наш заклад працює з 11.00 до 23.00, тому після 23.00 оплата діє згідно правил внутрішнього розпорядку, тобто 600 грн. Офіціант Наталя, вибачилась за свою неуважність в телефонній розмові і ви мали повне право відмовитися від замовлення і були б праві. Та якщо ви все-таки приїхали, то в нас не має підстав не вірити офіціанту, яка сказала, що ситуацію розрулено.
4. Щодо шашлика... Здивували!!! Вперше бачу людину, яку не влаштовує те, що кухня працює чесно . Невже було б краще, якщо у чек написали б 1кг, а видали 800 г??? До того ж м’ясо у нас тільки свіже і , так, воно має здатність закінчуватися, бо неможливо прорахувати все наперед. За це приносимо свої вибачення .
5. Інформація щодо оренди капців, халатів та рушників завжди озвучується офіціантом і навряд чи вона цього не зробила, бо за це має процент до зарплати. А от для чого ви кинули на підлогу ковдри ручної роботи, чому вони були брудні і мокрі, нащо втопили пульт від телевізора у копанці залишається питанням?!!!!
6.Про речі , які ви «забули». Ви подзвонили оператору, якому повідомили про те, що забули у чані шампунь. Пояснюю процедуру : ви дзвоните оператору- оператор дзвонить адміну- адмін шукає на території прибиральницю, яка йде у чан подивитися- звітує адміну- адмін дзвонить оператору- оператор Вам. Так , не досконало і потребує часу, але покищо так... Речей ваших у чані не знайшли і отримали від вас звинувачення . Невже Ви дійсно думаєте, що наші працівники заробляють так мало, що не можуть купити собі засоби індивідуальної гігієни?
7. У нас дійсно є відеонагляд, але у чанній зоні , згідно закону, він не ведеться. До того ж вас було троє дівчат і троє чоловіків. Ви дійсно хотіли щоб за вами підглядали?
9. Ви дуже хотіли познайомитися з директоркою... мушу Вас засмутити- директорки немає, є керуюча, яка не завжди має бути у комплексі . Та й заміжня я ) Стосовно книги скарг... Законом України відмінено книги скарг.
10. Щодо адміністратора Марини .. Я , як керуюча , не знімаю з себе відповідальності за недосконалу роботу персоналу, ми не роботи і можемо помилятися! Ми молодий заклад... Нам є над чим працювати і ми дуже стараємося ... Дана особа працює у комплексі з самого відкриття і це переша «скарга» , щодо її роботи! Пишу «скарга», бо та форма , якою ви охарактеризували роботу адміністратора інакше як приниженням не назвеш! Враховуючи, що Ви був дуже знервований після « плідної ночі» , любі слова адміністратора , думаю, викликали б негативні емоції ! Та адміністрація комплексу обов‘язково зверне увагу на чіткі правила при обслуговуванні гостей! А що до звільнення чи прийняття на роботу персоналу, вибачте за різкість, прийматиму рішення сама !
Мені дуже прикро, що замовивши відпочинок в нашому комплексі, продовживши за власним бажанням, приїхавши наступного дня і повторно зробивши замовлення по кухні , Ви не знайшли нічого позитивного(
P.S- дорогі наші гості, ще раз наголошуємо, що наш комплекс родинного типу і в нас відпочивають не тільки дорослі , а й діти! Не руйнуйте майно, поводьте себе гідно , завтра сюди можуть приїхати ваші діточки.
Нравится 0Полезно 0
4/5
24 февр. 2019 г.
Совсем недавно отдыхали в этом комплексе! В целом хорошее впечатление! Есть нюансы, на которые хочется обратить внимание руководителей! Если хотят еще больше клиентов)
Самое главное- это то ,что чаны были без заваренных целебных
трав! Вместо этого, пришёл чанщик с баночками масел(3шт) и просто накапал их в воду)))) нам есть с чем сравнивать) когда прямо на глазах в чаны заливают отвар из целебными травами!! Еще один момент- воды было не достаточно! Чан был набрат чучуть больше половины! Как нам объясни, что просто не успели))))
А так в целом все хорошо ! Приятная атмосфера и доброжелательные лица! Вкусная еда и адекватные цены.
Самое главное- это то ,что чаны были без заваренных целебных
трав! Вместо этого, пришёл чанщик с баночками масел(3шт) и просто накапал их в воду)))) нам есть с чем сравнивать) когда прямо на глазах в чаны заливают отвар из целебными травами!! Еще один момент- воды было не достаточно! Чан был набрат чучуть больше половины! Как нам объясни, что просто не успели))))
А так в целом все хорошо ! Приятная атмосфера и доброжелательные лица! Вкусная еда и адекватные цены.
Нравится 4Полезно 2
Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
25 февр. 2019 г.
Спасибо за отзыв! Обязательно обратим внимание на указанные вами моменты! К сожалению, не думали , что гостей будет так много и не рассчитали количество заготовленных трав. Сейчас решаем этот вопрос и обязательно исправимся. Ещё раз спасибо
Нравится 3Полезно 3
5/5
13 февр. 2019 г.
Если вы хотите отдохнуть и провести классно время то вам сюда.
У меня осталось только хорошие мнения. О чане не буду ничего говорить так как понять как это приятно и хорошо можно только после того как сам попробуешь. Для меня как для человека который не любит всякие бани и подобное им, было удивительно то насколько мне понравилось и я поняла что это совсем разные вещи. Шкарловые вары это место куда вы захотите вернуться, я так точно захотела.
Дизайн очень милый и уютный. почему то мне это напоминало домашнюю обстановку. Кухня тоже просто вне конкуренции. Вкусно и сытно.
да, цены там не маленькие. Но такую проблему я думаю просто решить большой компанией, места там точно хватит на всех!
моя оценка 5, потому что просто не поднимается рука поставить меньше!
У меня осталось только хорошие мнения. О чане не буду ничего говорить так как понять как это приятно и хорошо можно только после того как сам попробуешь. Для меня как для человека который не любит всякие бани и подобное им, было удивительно то насколько мне понравилось и я поняла что это совсем разные вещи. Шкарловые вары это место куда вы захотите вернуться, я так точно захотела.
Дизайн очень милый и уютный. почему то мне это напоминало домашнюю обстановку. Кухня тоже просто вне конкуренции. Вкусно и сытно.
да, цены там не маленькие. Но такую проблему я думаю просто решить большой компанией, места там точно хватит на всех!
моя оценка 5, потому что просто не поднимается рука поставить меньше!
Нравится 4Полезно 3
Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
19 февр. 2019 г.
Благодарим Вас за отзыв! Очень рады, что смогли произвести впечатление и оставить приятные воспоминания😊. Будем рады работать для Вас снова и снова ❤️
Нравится 2Полезно 3
5/5
15 дек. 2018 г.
Круто коли ти можеш погріти свої кісточки разом з друзями у величезному чані з мінералізованою водою. Тільки уявіть як це незвично від буденного та оригінально, сидіти в чані (на 3500л) в теплій воді попиваючи чай при тому дивлячись на зіркове небо та насолоджуючись релаксом коли на градуснику -10°😁😁😁 А для екстрималів відразу біля чана є цілюща копанка з холодною (4°) водою, але коли окунаєшся відразу після чана холод майже не відчувається. Мої враження просто круть!😉
Особливої уваги в Шкарлових Варах заслуговує кухня бо всі страви були смачні та ситні, а особливо млинці "Палачiнти по-мукачевськи" ну дуже смачні і соус грибний ммм....
Як персонал так і адміністрація надзвичайно привітні люди й це відразу відчувається за що окрема Вам подяка😉
Дуже круто, що в інтерєрі зони відпочинку присутня справжня піч на дровах на якій є лежанки на першому і другому ярусі, так і хочеться туди залізти погрітись або зробити селфі🤣
Величезне дякую за чудовий відпочинок, рекомендую всім відвідати Шкарлові Вари в с. Шкарівка👍👍👍
Особливої уваги в Шкарлових Варах заслуговує кухня бо всі страви були смачні та ситні, а особливо млинці "Палачiнти по-мукачевськи" ну дуже смачні і соус грибний ммм....
Як персонал так і адміністрація надзвичайно привітні люди й це відразу відчувається за що окрема Вам подяка😉
Дуже круто, що в інтерєрі зони відпочинку присутня справжня піч на дровах на якій є лежанки на першому і другому ярусі, так і хочеться туди залізти погрітись або зробити селфі🤣
Величезне дякую за чудовий відпочинок, рекомендую всім відвідати Шкарлові Вари в с. Шкарівка👍👍👍
Нравится 6Полезно 5
5/5
5 дек. 2018 г.
Нарешті настав і мій час розповісти про "Шкарлові Вари" в селі Шкарівка. Зайшовши в нашу зону відпочинку, одразу приємні враження захопили мене. Дизайн закладу був дуже приємний, в середині були дві лежанки, здоровий дерев'яний стіл й зона з м'якими місцями перед телевізором. А за дверима відповідно грівся чан та басейн з льодяною водою.
Ми почали наш відпочинок з поздоровлення з наступаючим новим роком власників закладу, які є дуже щедрими та приємними людьми. Потім ми пішли тестувати чан. Ну я скажу вам, це щось нове, я такого ще ніколи не відчував. Цілющі трави, пахощі від них, знизу вогонь який підігріває цей чан. Після першого ж разу я занурився в басейн з льодяною водою і побіг грітися на лежанку, з якої вставати геть не хотілося. До речі в чані можна перебувати 15 хвилин, як нас проструктурували з самого початку.
В перервах між чанами ми замовили кухню, щоб протестувати смак. Замовили картоплю, салати, шашлик, ще декілька закарпатських страв, але особливо мені сподобались "Палачiнти з грибами до посту" та їх фірмовий соус. Це млинці які гарно підсмажені й маюсь хрумку скоринку схожу на кляр та неперевершений соус від якого не можна відірватися.
Загальні враження від закладу - 5 зірок. Відпочинок вийшов на славу. Безліч позитивних емоцій. Хотіли продовжити ще на декілька годин, але за нами вже було замовлення, тому приїдемо наступного разу.
Ми почали наш відпочинок з поздоровлення з наступаючим новим роком власників закладу, які є дуже щедрими та приємними людьми. Потім ми пішли тестувати чан. Ну я скажу вам, це щось нове, я такого ще ніколи не відчував. Цілющі трави, пахощі від них, знизу вогонь який підігріває цей чан. Після першого ж разу я занурився в басейн з льодяною водою і побіг грітися на лежанку, з якої вставати геть не хотілося. До речі в чані можна перебувати 15 хвилин, як нас проструктурували з самого початку.
В перервах між чанами ми замовили кухню, щоб протестувати смак. Замовили картоплю, салати, шашлик, ще декілька закарпатських страв, але особливо мені сподобались "Палачiнти з грибами до посту" та їх фірмовий соус. Це млинці які гарно підсмажені й маюсь хрумку скоринку схожу на кляр та неперевершений соус від якого не можна відірватися.
Загальні враження від закладу - 5 зірок. Відпочинок вийшов на славу. Безліч позитивних емоцій. Хотіли продовжити ще на декілька годин, але за нами вже було замовлення, тому приїдемо наступного разу.
Нравится 5Полезно 4
5/5
24 окт. 2018 г.
Невероятное заведение! Покоряет своей разносторонностью и подходом к клиентам, всегда идут навстречу желаниям и представлениям клиента. Отличное место, что бы праздновать важные события. В организации вам поможет отзывчивый и доброжелательный персонал. Вкусная украинская кухня.
Отдых тут подходит и для веселой компании, и для спокойного, расслабленого выходного дня.
Отдельное спасибо персоналу за устроеный незабываемый праздник 18-летия! Без вас ничего не получилось бы!
Рекомендую!
Отдых тут подходит и для веселой компании, и для спокойного, расслабленого выходного дня.
Отдельное спасибо персоналу за устроеный незабываемый праздник 18-летия! Без вас ничего не получилось бы!
Рекомендую!
Нравится 6Полезно 4
Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
24 окт. 2018 г.
Дуже дякуємо Вам за теплі слова! Було приємно працювати для Вас ! Ще раз вітаємо Вас і вашу подругу з 18-річчям -це найпрекрасніший вік! Бажаємо не втратити себе в цьому великому світі, знайти свою дорогу, відкрити нові таланти і можливості! Нехай тільки хороші і вірні люди будуть поруч!❤️ Чекаємо на вас ще!
Нравится 4Полезно 3
5/5
23 окт. 2018 г.
Надзвичайно вражений роботою ГТК "Шкарлові Вари"!!! Велике дякую персоналу, і окремий распект директору Лесі Поліщук! Всіх хто шукає місце для проведення будь-яких свят чи відпочинку рекомендую "Шкарлові Вари" і Ви не пошкодуете у своєму виборі. Ще раз дякую!!!
Нравится 5Полезно 4
Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
27 окт. 2018 г.
Дуже дякуємо за Ваш вибір! Завжди приємно працювати для таких позитивних і спортивних, як ви!!! Маленька поправочка: Леся не директор комплексу😭, але Ваш «посил» мені подобається😉😂! Чекаємо на вас ще! Будемо підкорювати Вас водоспадом у чанній зоні❤️
Нравится 5Полезно 4
5/5
10 окт. 2018 г.
Чудове місце, гарна природа. Відпочили з задоволенням. Гарний сервіс. Чани - прекрасний релакс.
Нравится 6Полезно 4
Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
16 окт. 2018 г.
Дякуємо! Чекаємо на вас ще! Готуємо другий чан і будиночок для ночівлі.
Нравится 5Полезно 4
5/5
15 июля 2018 г.
Очень гостеприимное заведение, вкусная домашняя кухня, ориентированная на западно-украинскую, очень чисто, есть возможность поправить здоровье (расслабляющий чан с травами, источник под открытым небом, травяной чай). Быстрое обслуживание, очень достойный оздоровительный комплекс, рекомендую!
Нравится 6Полезно 3
Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари)
16 окт. 2018 г.
Дякуємо за ваш відгук! Працюємо для вас з любов‘ю ❤️
Нравится 4Полезно 1
Достигнут лимит загрузки фото для данного пакета
Я хочу стать представителем компании и общаться от её лица на Say Here.
Заполните заявку на присвоения кабинета компании к Вашему профилю. Осталось совершить
несколько действий, чтобы никто, кроме Вас не смог воспользоваться вашим правом
представлять компанию Shkarlovy Vary (Шкарлові Вари) на Сервисе честных отзывов №1 в Украине Say Here.
Для того, что б запросить доступ Вам нужно отослать на почту info.sayhere@gmail.com письмо указав:
- Ваше Имя и Фамилия.
- Должность в компании.
- Мобильный телефон.
- E-mail.
- Какой компанией Вы хотите управлять и ссылку на нее.
- Ссылку на Ваш личный профиль на Say Here. Этот профиль сможет управлять компанией.
- Для ЧП (Свидетельство о регистрации частного предпринимателя), для юридического лица любой документ который подтверждает что Вы владелец компании или принадлежность сотрудника к компании (например: официальное письмо на бланке компании с подписью и печатью организации)
Отправляя заявку на владение личным кабинетом данной компании Вы соглашаетесь соблюдать
правила для Бизнес-Аккаунтов.
Данные меры безопасности приняты в связи с мошенничеством и невозможностью конкурентам завладеть Вашей компанией.
Если Вам что-то непоняно или есть вопросы, пишите на почту info.sayhere@gmail.com